امروز سه شنبه  ۱ آبان ۱۴۰۳

۱۴۰۰/۰۴/۳۱- ۱۹:۲۶ - مشاهده: ۳۱۶

مقررات جدید ورود به پاراگوئه در شرایط همه گیری کووید-19

با عنایت به شریط ناپایدار ناشی از همه گیری کووید-19، خواهشمند است قبل از سفر، با سفارت پاراگوئه در ترکیه تماس و از آخرین وضعیت مقررات اطلاع حاصل فرمایید.

پروتکل جدید دولت پاراگوئه برای ورود مسافرین به این کشور از روز چهارشنبه (30 تیر 1400) به اجرا گذاشته شده است. موارد مندرج در این پروتکل بهداشتی عبارتند از:

- افرادی که قصد ورود به پاراگوئه را دارند نخست باید "اظهارنامه بهداشت مسافرین" را با مراجعه به لینک (http://dgvs.mspbs.gov.py/webdgvs/views/paginas/vista_viajeros_nor.html ) 24 ساعت قبل از ورود به کشور تکمیل و ارسال نمایند.

- ارائه تست منفی پی.سی.آر برای ورود اتباع خارجی، دو ملیتی‌ها و اتباع مقیم خارج از کشور ضروری بوده و لازم است پنج روز تا زمان انجام تست بعدی خود را قرنطینه نمایند. شایان ذکر است فاصله انجام دو تست باید پنج روز باشد. لذا اگر فردی در روز سفر تست داده باشد، پس از ورود به کشور باید پنج روز در قرنطینه بماند اما اگر دو یا سه روز قبل از سفر تست داده باشد، صرفاً تا زمان انجام تست بعدی باید در قرنطینه بماند. اگر نتیجه تست بعدی مثبت بود باید هفت روز دیگر نیز در قرنطینه باقی بماند.

- افرادی که پیشتر به بیماری همه گیر مبتلاء شده اند و 14 لغایت 90 روز از بهبود آنها گذشته باشد، با در دست داشتن گواهی پزشکی می‌توانند وارد کشور شوند. ارائه تست جدید ضرورتی ندارد اما قرنطینه پیش گیرانه لازم است.

- خارجیان باید تحت پوشش بیمه‌های درمانی بین المللی باشند. فرزندان اتباع خارجی که 18 سال آنها کامل شده و یکی از والدین آنها اهل پاراگوئه یا یکی از کشورهای عضو مرکوسور و یا کشورهای شریک این بلوک تجاری باشند، از ارائه این  بیمه مستثنی هستند.

توجه مهم: 

با عنایت به شریط ناپایدار ناشی از همه گیری کووید-19، خواهشمند است قبل از سفر، با سفارت پاراگوئه در ترکیه تماس و از آخرین وضعیت مقررات اطلاع حاصل فرمایید. 

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما